Obrazek 1.: grupa dzieci trzymająca kartki A4 przedstawiające pomarańczowe żyrafy z papieru. Dzieci stoją lub siedzą na niebieskim dywanie. W tle biała ściana z beżową tablicą, nad grupą zawieszone na sznurku białe kartki. Obrazek 2.: Pięcioro dzieci stoi lub siedzi wokół przedszkolnego stołu, na którym tworzą pracę plastyczną: makietę z papierowymi drzewami. Dzieci wycinają z papieru kształty zwierząt. Obrazek 1. w środkowym rzędzie: grupa dzieci siedzi na zielonym dywanie, tworząc kształt serca. Dzieci trzymają w dłoniach maskotki-zwierzęta. Na dywanie leżą otwarte książki o zwierzętach. Obrazek obok: czarne, płaskie, papierowe zebry, z liniami narysowanymi jasną kredką. Obrazek 3. w środkowym rzędzie: papierowe postaci tygrysów - głowa z żółtego papieru, wąsy, uszy z czarnego, nos z różowego papieru w kształcie serca. Obrazek 4. w środkowym rzędzie: kolorowa makieta z wiejskim pejzażem oraz plastikowymi, kolorowymi figurkami zwierząt. Obrazek 1. w dolnym rzędzie: tablica przedstawiająca dzikie, egzotyczne zwierzęta z papieru, na tle żółtych kartek. Obrazek 2. w dolnym rzędzie: tablica z pracami dzieci, przedstawiającymi lwy, słonie, krokodyle, na białych kartkach papieru. Obrazek 3. w dolnym rzędzie: na dywanie leżą prace dzieci przedstawiające zwierzęta z papieru na tle kwiatów i drzew z papieru. Obrazek 4. w dolnym rzędzie: rysunki przedstawiające dzikie zwierzęta. Nad nimi napis "DZIKA PRZYRODA".

4 marca obchodziliśmy Dzień Dzikiej Przyrody. Mogliśmy przyjść do przedszkola ubrani w centki, paski, z uszami lub ogonami dzikich zwierząt! Mówiliśmy o gatunkach zwierząt oraz o zwyczajach, zgodnie z którymi żyją. Tańczyliśmy do muzyki z filmu Król Lew i Pan Kleks. Na rytmice każda grupa śpiewała o papugach, ośmiornicy lub pandach, grała dźwięki deszczu w dżungli na tamburynach i powtarzała rytmy z pewnym pingwinem… Ponieważ bardzo kochamy zwierzęta, zastanawialiśmy się też w jaki sposób chronić zagrożone gatunki.