Na pierwszym zdjęciu od lewej, grupa dzieci siedzi na dywanie i pokazuje gest w polskim języku migowym oznaczającym dobre samopoczucie. Na drugim zdjęciu od góry, troje dzieci stoi pod białą tablicą, na której zamieszczono dwa rysunki: chłopca i dziewczynkę. Oboje mają na uchu aparat słuchowy. Na pierwszym zdjęciu u dołu czworo dzieci - każde trzyma w ręku kolorowankę przedstawiającą chłopca lub dziewczynkę z aparatem słuchowym. W tle przedszkolne regały, zielona tablica. Na drugim zdjęciu u dołu dwie dziewczynki siedzą na dywanie i pokazują gesty w j. migowym, oznaczające nie najlepsze samopoczucie. W tle regały z zabawkami.

Grupa Mrówek zakończyła w listopadzie przygodę z pierwszą częścią Ogólnorozwojowego Projektu Migowego. Podczas jej realizacji dzieci dowiedziały się do czego służy aparat słuchowy, a także, że poprzez język migowy mogą porozumiewać się z osobami należącymi do świata Głuchych. Mrówki nauczyły się odpowiadać w polskim języku migowym na pytanie „Jak się czujesz?”. Śpiewały też piosenkę wprowadzającą zwrot „Dzień dobry” oraz utrwalającą gesty związane z dobrym i złym samopoczuciem. Przy okazji usprawniały motorykę małą. Wprowadzeniu do świata polskiego języka migowego towarzyszyły zaciekawienie oraz ogromny entuzjazm. Autorem projektu jest @MiguMig – zabawy z językiem migowym; www.migumig.pl.

Na pierwszym zdjęciu od lewej, grupa dzieci siedzi na dywanie i pokazuje gest w polskim języku migowym oznaczającym dobre samopoczucie. Na drugim zdjęciu od gry, troje dzieci stoi pod białą tablicą, na ktrej zamieszczono dwa rysunki: chłopca i dziewczynkę. Oboje mają na uchu aparat słuchowy. Na pierwszym zdjęciu u dołu czworo dzieci - każde trzyma w ręku kolorowankę przedstawiającą chłopca lub dziewczynkę z aparatem słuchowym. W tle przedszkolne regały, zielona tablica. Na drugim zdjęciu u dołu dwie dziewczynki siedzą na dywanie i pokazują gesty w j. migowym, oznaczające nie najlepsze samopoczucie. W tle regały z zabawkami.